top of page

Privatlivspolitik

Indsamling af personlige oplysninger

Vi indsamler, opbevarer og behandler personoplysninger som led i vores aktiviteter og markedsføring.

 

Indsamlingen sker, når du kontakter os, gennemfører en reservation, benytter vores hjemmeside eller vores profiler på de sociale medier etc. Vi modtager typisk oplysningerne direkte fra dig, men vi kan også modtage oplysninger fra andre parter, som fx bookingportaler.

​

Vi udsender nyhedsbreve og anvender sociale medier (Facebook, Instagram og LinkedIn) for at være i nær kontakt med interesserede brugere. Alt afhængig af din adfærd kan vi og det sociale medie foretage en indsamling af oplysninger om dig i forhold til, om du ”følger” vores side, kommenterer på vores opslag/side, eller om du fx har besøgt vores side.

​

Hvad bruger vi oplysningerne til?

Vi bruger oplysningerne til fx at verificere tilgængeligheden, gennemføre bookingen samt udstede en bekræftelse.

​

Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, videregiver vi ikke dine oplysninger til andre, og du har altid mulighed for at afmelde dig igen.

​

Hvis du sender os en uopfordret ansøgning, bruger vi oplysningerne til at vurdere, om du kunne være interessant i forhold til en eventuel ansættelse. Du kan til hver en tid bede os slette din ansøgning og CV.
 

Hvor længe opbevarer vi oplysningerne?

Gæsteoplysningerne som vi har indsamlet i forbindelse med booking af enten ophold eller restaurantbesøg, vil blive opbevaret i 2 år fra seneste ophold/restaurantbesøg. 

​

Har du været tilmeldt vores nyhedsbrev, men har valgt at afmelde det, opbevarer vi oplysningerne relateret hertil i 2 år, da vi er forpligtet til at kunne dokumentere dit samtykke i denne periode.

​

Oplysninger til brug i regnskabet, bliver opbevaret i 5 år fra udløbet af det regnskabsår som oplysningerne vedrører. 

​

Har du sendt os en jobansøgning, vil denne samt tilhørende bilag blive opbevaret i 6 måneder efter ansøgningsfrist, medmindre du giver os samtykke til at vi må opbevare det i længere tid.

​

Sikkerhed
Vi har høje standarder for sikkerhed - også når det gælder beskyttelsen af dine personlige oplysninger. Derfor har vi en række interne procedurer, der sikrer, at vi lever op til sikkerhedsstandarderne og beskytter dig mod, at uvedkommende får adgang til dine persondata.

​

Adgang til dine personlige oplysninger
Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi har registreret om dig, og du har selvfølgelig også ret til at få korrigeret eller slettet dine personlige oplysninger.  

​

Vil du ændre dine oplysninger
Send en mail til vores dataansvarlige Marianne Hvid (marianne@alskloster.dk), hvis vi skal ændre eller slette de personlige oplysninger, som vi har om dig - eller hvis du i øvrigt har spørgsmål til retningslinjerne i vores privatlivspolitik.

 

bottom of page